Onsdagen...

Min första lediga dag,som jag kan sova ut
på,men vad gör jag istället???
Jo kliver upp 06.00 och sätter på kaffe,Haha
Det är väl jag i ett nötskal det då ;)

Har precis hämtat mej morgonens
första kaffekopp.
Lyssnar på MorgonZoo
Ska hinna med massor på morgonen
känns det som.
Jag ska färgahåret,tvätta,handla,dammsuga,skura
Solade innan jobbet igår,jäklar så jag
brände mej
Kände uner kvällen hur ansiktet bara blev rödare
och rödare
När jag kom hem smörjde jag in mej med kylbalsam
så gott som all rödhet är borta nu på morgonen =)
I vanliga fall blir jag som en pepparkaka
på en gång och bränner mej aldrig=)
Var helt klart min egen dumhet att ha på ansiktskanonen
i 24 minuter
Första gången på länge
Helkropps solariet jag har hemma är ju inte dom
 nyaste rören i om man säger så=)
Jaja jag gör inte om det ialf ;)
Huvudsaken är att rödheten lagt sig nu,tack vare kylbalsam.
Kylbalsam använde jag även till min son när han hadde vattkoppor
Lindrade väldigt mycket,eller om han blev bränd om sommaren
Mot brännesselsveda lindrar den med mot=)
Toppen grejjor för en mamma att ha hemma :P
Även till mej själv tydligen hehe ;)

Nä nu blir det att fylla på kaffekoppen
och se till så att sonen kliver upp och
äter frukost=)
Vad ska du göra idag???




Morgon kramar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback