Torsdagens morgon

Godmorgon
Sitter här framför datorn med morgonens
första kaffekopp och njuter av lugnet=)
Idag ska vi hela bunten + 4 kids
fara och Bowla=)
Kommer bli roligt var länge sen man bowlat
faktiskt
Och då menar jag mycket länge sedan



Har dock ej hunnit så långt än
Vaknade och såg att jag hadde
ett missat samtal från jobbet
Ringde upp och surrade lite
Och nu sitter jag här=)
Himlen ser ut som den gjorde igår
tidigt på morgonen
Grådassig dvs :(
Får inte mycket förhoppningar om en strålande sol
och takdroppen vi hadde igår
MEN  hoppet sviker mej aldrig *ler stort*
Nu mera kaffe,och fixa frukost

Vad ska du göra idag????

Nu Morgonzoo för min del  ;);)





Morgonkramas











Kommentarer
Postat av: Tina

Blir vara med barnen, hans och min.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback