Takdropp är livet

Har precis kommit in med hunden efter en promenad
Måste säga att det doftar vår ute idag =)
jag känner våren i hela kroppen min
Jag känner mej piggare än piggast =D
och jag hoppas att det smittar av sig här med
För det känns som om jag befläckar de flesta i min
närhet med min positivitet
Jag är otroligt sällan negativ av mej,någonsin
Men nu är jag mer positiv är någonsin på året
vår känslorna hägrar i min kropp
Igår och iförrgår förgylldes mina öron av ett härligt
takdropp


                                                                                                           Fotograf:Jag



Denna bild togs en helt underbar februari dag
utanför mitt jobb
Visst det är ingen sol ute idag,men massor
med sol i mitt inre*ler stort*


Jag älskar livet ; )




Kraaaamelikram på er













Kommentarer
Postat av: monica

låter som att du har fullt upp i helgen roligt för mange med sov kompis, hahaha kul med innebandyn oxå :-). Skulle behöva lite av din energi jag känner mig totalt tömd på den varan hoppas på en bättre vecka till veckan. Ha en trevlig helg :-)

Kramiz/Monica

2009-03-06 @ 19:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback