Sporlovsdag nr 2

Godmorgon på min andra lediga dag








Nu har man sovit ut,ända till 07.30 klarade jag av ;)
Väntar på att kaffet skall perkla klart
Sonen sover och sambon hörde jag fara iväg
till jobbet för ett tag sedan
Var väl det jag vaknade av:)
Håller på att fundera hur man skall ta semestern
denna gång.
Ska till kontoret och surra om det där
Vet en tid för mej som är helig under sommaren
Sen har jag rätt mycke semester sparad oxå
sen förra året ;)
Ska försöka hitta på massa pyssel med sonen
idag
HOPPAS vädret tillåter det bara :)
Nä nu kaffe på detta så skriver jag
lite senare och uppdaterar
Sonen är hos en kompis som fyller
10 år idag
Det betyder kalas till helgen för hans del
Plus innebandy som vanligt ;)
Ikväll ska vi följa med sambon som
har innebandy
Det ska bli kul=)
Somnade tidigt igår kväll,vid 22 tiden
Kände på kvällen när jag låg på
soffan att jag började frysa så otroligt
och förflyttade mej till sängen och under täcket
Där blev jag kvar till i morse ; D
Har vart ute med hunden 2 svängar idag
Dammsugit som vanligt här hemma
Ska på en timma fixa sonens lunch
Men just nu är det ett besök på affären
som hägrar
Dystert väder ute,när solen lyser med sin frånvaro
Hindrar dock inte mej alls
Från att njuta av dom få minusgraderna ;)


Kramelikram








Kommentarer
Postat av: ♣ SOFUCKT - NORRLANDS GALNASTE FOTOBLOGG ♣

Min kompakta kamera är kanske inget att rekomendera. såhär i efterhand skulle jag nog köpt en annan om jag hade kunnat :D



Men skulle jag vara du skulle jag satsa på en helvsystem. Nästan alla mina vänner har det och dom är skit bra. Går även att fota riktigt snygga bilder med dom, men dom är mycket mindre än en riktigt systemkamera :D Så skolla på nån Nikon Halvsystem :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback