Söndagens bravader

Godkväll
Sitter uppkrupen i våran divansoffa just nu
och tar det  barachill just nu
Sonen sover,skoldax i morgon igen för honom

Ser en film på tv1000 med sambon
Jag tyckte väl att den var så dääär
bra=)
Så jag tänkte jag bloggar lite istället ;)
Dagen min har vart toppen=)
Började morgonen lugnt med en
morgonvända med hunden och kaffe(så klart)
sedan GI frukost
Gi går otroligt bra måste jag säga,jag har gått ner
10½ kilo på en månad! ;)
Känns kul att det funkar
Men det är ju verkligen så att denna metoden
inte funkar för alla
Alla har vi något sätt att hitta vårat eget "må bra läge"
på,tror jag.
För det viktigaste i allt detta är att man ska
må just bra,känna sig sund och pigg
i kropp och själ=)
Man ska hitta det läget som gör att man trivs med
sig själv och sin kropp=)
Sen om man är mullig,trådsmal eller mitt i mellan
kvittar ju igentligen,bara man själv är nöjd
Bara man trivs och att kroppen mår bra,då har man hittat
sitt eget "må bra läge" enligt mej =)
Simmade i dag(2 timmar) med Helena igen på morgonen
Blev självklart en bastu efter det,la in hårpackningar
gick in i värmen i bastun och bara njööööt ;)
Åh så härligt!
Jag ska göra om det i morgon på morgonen
men då går jag dit själv istället=)
Helena jobbar ju förmiddan och jag
går på eftermiddagspasset imorgon
Då ska jag alltså med MR I till coop arenan
och se Luleå Hockey - Frölunda matchen ;)
Ska bli spännande som fasiken
Ikväll var det innebandy föresten
Föräldrarna mot alla kidsen
Oj så kul det var måste jag säga,haha
Blev otroligt många skratt under kvällen=)

Nu ska jag dricka ett stort glas kallt vatten
soffmysa och njuta av lugnet som hägrar här
hemma med min sambo
Har tänt ljus,släckt ner och bara ÄR
Hunden är rastad för natten och ligger
nöjt på sin bädd
Njuter och laddar för morgondagen
och måndagen kommer gå i 190 från morgon
till kväll,men jag trivs,kanske låter konstigtför endel
men jag trivs med att ha det så ,hehe ;)
Lika mycket som att jag ibland bara vill vara
hemma och göra precis ingenting=)
Thats me i ett liitet nötskal ;)


Ska vara lite action i livet ;)




Sov gott och kramelikram från mej till dej








Kommentarer
Postat av: ♣ SOFUCKT - NORRLANDS GALNASTE FOTOBLOGG ♣

10½ kilo på en månad, det ärju helt sjukt mycket! Jag är mäkta impad måste jag säga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback