Måndagens funderingar

Hej alla....

Har hunnit med en heldel under dagen
känns det som
Skippade dock simmningen i morse
eftersom att jag vaknade till i natt
och hadde ont i halsen och fått en lätt
snuva
Sambon min har luftrörskatarr och det smittar
otroligt lätt,man behöver inte ens PUSSAS
för att då det*ler busigt* ;)
Smittar via luften helt enkelt
Var nästan på väg att sjukskriva mej men
Känns bättre efter att jag har druckit varmt kaffe och te
nu under dagen=)
Varit på en prommis med hunden ialf
Det var riktigt skönt och uppfriskande känner jag =)
Sonen har vart hem på rasten och hämtat sin Kizz cdskiva
Grabbarna ska tydligen sätta igång och repa inför
vårkabaren(tror jag den kallas för)
Förra våren målade jag upp dom i ansiktet så det var bara det svarta
långa håret som fattades utseendemessigt,haha
Poppis blev det ialf ; D
Nu ska jag sätta på mera kaffe och sedan fixa Gi lunchen
Klockan 15.00 börjar jag jobba
Ska på Hockeyn ikväll :D
Denna matchen måste vi vinna,annars blir det svårt!


Måndagskramar från mej till dej








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback