Lördagstankar

Godmorgon alla

Nyvaken är man,sitter med morgonens
första kaffekopp
jag har då så svårt att sova läääänge
Är lixom inställd på att vakna
vid 07 tiden=)
Dassigt väder ute
ingen klarblåhimel idag heller
Hoppas dock att det är lika varm ute
som det var igår=)
Och att känna lukten av vår när snön ännu
ligger kvar är så underbart ;)
man blir pigg i hela kroppen

Strax blir det en sväng med hunden

En kortare nu på morgonen
Osså blir det en längre vända mitt på dan
Måste gå och handla med
pålägg,mjölk och sådana saker
Ledig lördag och söndag,så skönt
Sen blir det fara på hockeyn på måndag
 med jobbet ;)



Morgonkramas



Kommentarer
Postat av: Monica

Låter underbart att bli så pigg av vårens intågande, tyvärr har det inte hänt mig än men jag hoppas det kommer :-). Jo det ska bli roligt att gå ut om några helgen längtar hoppas bara man håller sig frisk och kry, ha en trevlig helg..//Monca

2009-03-07 @ 13:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback