Bowling & Hockey

Godkväll alla

Jag har haft en toppen torsdag måste jag då säga=)
Förmiddagen har jag ju redan berättat tidigare
Bowlingen med alla kidsen gick jätte bra
Hadde med kameran och tog massa kort
under bowlingen =)
Efter bowlingen gick vi och fikade hela bunten
En kompis till sambon min kom förbi dit
och tog en kaffe
Efter det for vi mot mitt jobb,hämtade lite papper
som jag skall lämna på kontoret
imorgon på förmiddan=)
Sedan drog vi hem,ungarna spelade och roade sig
med att klättra på sophustaket =D
Jag och sambon for till affären
och inhandlade det som saknades till middagen våran
Satte på kaffe och höll älsklingen min sällskap
medan han gjorde maten
Han ville inte ha hjälp alls så ;)
Sonen följde med bäskakompisen och hans föräldrar
till Ica maxi för att lyssna på KEVIN
Sen efter det kom kidsen över hit igen och spelade lite
xbox
Var ju hemmamatch för vårat Luleå Hockey och givetvis
kollade jag och sambon hockeyn=)
Vilken match mellan Luleå-Frölunda(5-1)
Mycke action till och från och några av våra grabbar
hadde fixat mohikan frilla haha
Härligt juh!!!
Spana in detta haha


På lördag ska sonens bästpolare sova över hos oss
Då blir det hockey kväll och annat mys och bus=)
Jag har haft en helhärlig dag/kväll!

Imorgon jobbar jag eftermiddan
På morgonen ska jag ta en långprommis :P
Och fara och simma några längder
Skönt för både kropp och själ=)
Nu åter till soffmys och tända doftljus med
familjen min♥

Ps,bilder kommer ;)



Kramelikram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback