Fredagens morgontankar till er

Godmorgon Luleå

Jag hadde satti telefonens larm
på 07.20 idag
Det var väldigt onödigt eftersom att jag
vaknade av mej själv 07.15 =D
Sambon har åkt till jobbet
Jag har första kaffekoppen framför mej
Väntar på att ägg vattnet ska börja koka upp
Sen blir det frukost
Sonen sover sött ännu
Men jag såg att han började skruva på sig nyss
Så han lär väl snart komma ner
från loftsängen=)
Jag ska först äta frukost,sen gå med hunden
invänta att min son vaknat
Simma några längder=)
Dansa runt med dammsugaren
Ta en långprommis med hunden
Min son tror jag skulle åka skidor på förmiddan=)
Sen blir det 3 timmars fritids för honom
eftersom att jag jobbar eftermiddag
men det tyckte han bara var kul i förrgår
Eftersom att dom gör roliga saker när det är få barn=)
Helgen är jag som sagt ledig
Lördan sover lillgrabbens polare över
På dan är det kalas för sonen så det blir en händelserikdag
kan man säga
Känner mej väldigt pigg,glad,framåt
och positiv
Jag hoppas det smittar av sig till er*ler*

Nä nu frukost=)



Morgon kramas....











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback