Foxan var namnet

Spana in snygg kissen våran
Foxan var namnet och hon är lika
kaxig som hon ser ut Hehe







Snyggingen våran =)
Vacker som få, enligt mej
och vilken personlighet
Sen är hon inte brydd i andra än familjen
hon håller sig helst undan om det kommer förbi
folk hit=)
Men med oss och sonens kompisar så håller hon sig
gärna i närheten=)
Hon gillar absolut inte folk som är "bullriga"
då drar hon i 190 tills det är chill här hemma igen =)
Nu ska jag gå till affären här på området
Om hunden inte gillar dom som kommer hit
Dvs om Chiva morrar och ej "godkänner"
folket
Då ser man absolut inte röken av katten kan jag garantera
Chivas förtroende är något man måste förkäna
kan jag lova!
Blir hon osäker mot dej EN gång,så ligger det
i hennes bakhuvud för alltid;)
Därför har vi bara en hundvakt(en killkompis till mej),
som jag litar på totalt och som är lugn till sättet
Hon gillar inte skrikiga och skräniga människor
alls
Hon är svårflirtad som fasiken,PRECIIIIIIS som matte ;)
Vilka djur man har haha




kramelikram






Kommentarer
Postat av: ♣ SOFUCKT - NORRLANDS GALNASTE FOTOBLOGG ♣

Nog funkar mina kameror, men jag har alltid valt att köpa den bliiligaste skiten jag hittat pga pengabrist :) Nog är jag nöjd med dom, men skulle nog köpt något annat om jag har haft mer pengar. :)



Men halsystmkameror gillar jag som fan. :) Har fotat många av mina bättre bilder med mina kompisars sånna :D Och där går det att ställa in så man verkligen får SUPER kvalla :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback