Domare

Godmorgon

Vaknade av att sambon satt och åt frukost
i köket
Kollade på klockan som började närma sig
07.30
Klev upp och MYSTE lite i köket ;)
Satte på extra starkt morgonkaffe som vanligt
Ska vara så man vaknar ordentligt på
morgonen =)

Jag och sonen var alltså på Björkskatan
och kollade när sambon hadde sen match=) 
Var rätt länge sen jag kollat när han haft match
så det var kul=)
Gillade dock ej domaren
Eller domaren var det inget fel på
utan hans sätt att dömma var fel
Tror han var för gammal för att dömma innebandymatcher
Tror fasiken inte han SÅG vad han dömde för
För han dömde olika heeela tiden på
samma grejer
Åldern börjar göra sitt,sånt är livet=)
Jag studerade honom en hel del där vi stog och kollade
på, och nog fick jag uppfattningen att åldern börja
spela in ordentligt på synen
är inte hela världen,handlar mest om att ERKÄNNA
det för sig själv ;)



Ibland få man lixom släppa taget om saker
man haft ett bra tag
Inte så enkelt det heller men men

Jag hoppas på ett underbart väder idag
Jag jobbar eftermiddag idag
Och före passet tänkte jag motionera
både mej och hunden ;)
Nu ska jag fylla på kaffekoppen!
Vad ska DU göra idag??

Kramelikram












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback