Allstar

Fick en present bara så där
av min älskling idag=)
En egen domän,en egen blogg alltså=)
Va gullig han är min underbara sambo,tihi
Så detta kommer alltså föras över till den
sakta men säkert=)
Men så kul det ska bli!
Då får jag större möjligheter att ha bloggen
bloggen precis som jag vill
Tack min underbara älskling
Just nu sitter jag med hårfärgen i håret
inväntar att få gå och skölja ur det
Har varit och handlat lite till kvällen hos Helena
Vi ska ju parta till det lite ikväll
Först förfest hos henne på skurholmen
Sen nya sportbaren Allstar och se hockeyn ;)
Far dit relativt tidigt vid 15 tiden
Imorgon ska jag och sambon fara till Öjebyn
med hunden
Tror våran Chiva har fått svinkoppor på magen :S
Kan vara annat med,men jag är relativt säker tyvärr

Nåja nu fixa till mej
Får se om jag uppdaterar INNAN jag far
iväg till Helena=)

Kramelikram Fia









Kommentarer
Postat av: monica

Vad gulligt av Tommy ja han är ju bra på såna där data prylar så din blogg kommer skärt bli jätte fin. Vad spännande med ny hårfärg vilken färg vart det? Är oxå jätte sugen att fixa håret vet bara inte vad jag vill göra med det än :-). Hoppas ni får en trevlig kväll ute, ni får gärna komma hit i morgon om ni vill klockan fem och äta tårta leia fyller ju år vet inte om rogga sakt nå till tommy men jag skriver till dig i alla fall så om ni har tid och lust finns det fika i morgon klockan fem Kramiz/Monica

2009-03-11 @ 19:55:58
Postat av: ♣ SOFUCKT - NORRLANDS GALNASTE FOTOBLOGG ♣

ÅÅÅÅh avd roligt med helt genen blogg! Ska bli spännande att se hur det blir :D

Postat av: ♣ SOFUCKT - NORRLANDS GALNASTE FOTOBLOGG ♣

Vad bra :)



Jag ahr haft en super bra helg! Men har bra helger för det mesta nu för tiden :)

2009-03-15 @ 11:33:41
URL: http://sofuckt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback