Bytt till "schäferfoder"

Har inte kunnat blogga på lääääänge!
Dom på blogg.se har fixat och trixat med
sidan =S
Kändes lite underligt,att inte kunna blogga
nä man vill.
Vadå blogg beroende??Hehe
Just nu håller jag på att tvättar i våran tvättstuga
MASSA tvätt blir det,me sängkläder och  sånt
inräknat
Intressant va?Hehe Not
Har min sista fridag idag
Sen blir det jobba ons,tors &  fred kvällarna
Sen lediiig helgen :P
Bytt foder åt min hund
Testar ett tokdyrt "schäferfoder"
Har bara testat det några dagar
image74
Visst hon verkar kunna bygga mer på
kroppen
Pälsen blir jätte fin och hon tappar inte lika mycke hår
MEN jag kan ha fel,men känns som om
hon bir lite dampig av det =S
Alltså ÖVERaktivoch det r ju inget som behövs på en schäfer
Nåja jag kan ha fel,men känns lte som om
att hon blir överaktiv,får vänta ut det lite och se
vad som händer på en 2 månader

Nu tvättis och sen ut med doggen
image75
inte såå fint väder,men det är varmt
Dock ingen sol :(
men man kan inte få allt här i världen ; )
Denna bilden är tagen hemma idag
Hon såg lite borta ut,hehe
Jag samlar för övrigt på receptböcker
Lite udda
och mycke kändiskockars böcker blir det
som denna tex(på hyllan i mitt kök)
image76

Onödigt vetande om mej,jag vet =)
Något mer jag gillar är värmeljus och
blockljus i alla de former.
Helst VANILJljus =) Me like
Är ju såååå mysigt med tända ljus på kvällarna!
Men självklart är det vaniljljus på bilden nedanför=D

image79

Massa sånt i alla rummen,detta står på bordet i tvrummet :)
Nu har man knalla mellan tvättis och läggan
så man tror nästan bena ska lossna
Viket helt undebart väder det blev nu
på eftermiddan =D
Ska ut på långprommis med doggen
Ska även ta med digitalkameran och fota lite
medans vi är på prommisen

Ha en underbar dag!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback